خرید بک لینک دائمی

تبلیغاتــــ advertising

آخرین مطالب سایت خرید بک لینک دائمی


سپاهان درب
ایرانی‌ها را با سریال‌هایمان به کره نزدیک کرده‌ایم!
چرا سازمان اوج دفتر پخش برای تولیداتش ندارد؟
«رگ خواب»؛ انتخابی بزرگ در بیداری عمیق!

۱۴۰ مطلب در مرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

سینماپرس: سفیر کره جنوبی در مصاحبه‌ای مطبوعاتی، با اشاره به صادرات سریال از این کشور به ایران و دیگر کشورهای خاورمیانه، صنعت سریال‌سازی کره را در خدمت معرفی فرهنگ و تمدن این کشور عنوان کرد.

سینماپرس: احسان محمد حسنی رئیس سازمان اوج به سوال خبرنگار سینماپرس مبنی بر اینکه چرا این سازمان دفتر پخشی برای تولیداتش ندارد پاسخ داد.

سینماپرس: در فیلم «رگ خواب» مینا -شحصیت اصلی- تصمیم خود را می‌گیرد: «دیگر برای فکر نکردن به موانع و مصائب و مشقت‌های زندگی، پلک‌ها را نمی‌بندد و به دنیای خواب و بی‌خبری پناه نمی‌برد. بلکه ترجیح می‌دهد؛ بیدار بماند و با هر آنچه آزار دهنده است و با هرچه حکم بلیه دارد، شجاعانه روبرو شود!»

سینماپرس: اولین پوستر فیلم سینمایی «ملی و راههای نرفته اش» رونمایی شد .

سینماپرس: هنرپیشه‌های ما صرفا ملعبه هستند اصلا تصمیم گیرنده نیستند.تصمیمات را آدم های فاسد دیگری می گیرند. امیدوار مدیرانی پیدا بشوند دل سوز باشند و تصمیم بگیرند که سر و سامانی به این وضعیت خراب بدهند.

سینماپرس: در فیلم جدید مومیایی، تام کروز به سرزمین نینوا می‌رود و در آنجا زنی که در «حرم» مدفون شده و او را با نام «آمنت» صدا می‌زند، از یک خواب اهریمنی بیدار می‌کند.

سینماپرس: فصل دوم مجموعه تلویزیونی «پرستاران» امشب ۱۶ مرداد با پخش قسمت پایانی به اتمام می‌رسد.

سینماپرس: فیلم سینمایی «هایلایت» بعد از انتخاب آزاده زارعی به عنوان بازیگر زن نقش اول به فاز تولید وارد شد.

سینماپرس: هفتمین قسمت فصل دوم سریال «شهرزاد» پس از رونمایی در پردیس کورش، صبح دوشنبه ۱۶ مردادماه در سراسر کشور عرضه شده است.

سینماپرس: با پایان یافتن مهلت ارسال آثار به دبیرخانه سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه، تعداد ۷۴۴۴ فیلم در ۲ بخش ملی و بین‌الملل متقاضی حضور در این جشنواره شدند.

صفحات سایت
i> http://pnuna.avaxblog.com/
  • http://wp-theme.avaxblog.com/
  • http://niushaschool.avaxblog.com/
  • http://miiniikatahamii.avaxblog.com/
  • http://sheydaw-amirhoseiwn.avaxblog.com/
  • http://akhbar-irani.avaxblog.com/
  • http://tanzimekhanevadeh.avaxblog.com/